... není potřeba zvítězit, stačí zašpinit dres

9. kolo

09.11.2011 19:30

FC HNK PRAHA - Ministry of P.S. 2:1 (1:1)            

Hřiště: Střešovice

Góly:  8.' Tomáš, 45.' Vojta - 25.' soupeř

Sestava: Martin - Pepa, Pavel, Honza, (Tomáš) - (Honza), Tomáš, Vojta, Standa

Fanoušci: (už jsme hráli i blíž ...)

Nejlepší hráč našeho týmu: Vojta

Komentář rozhodčího: Pohledné utkání hrané v duchu fair play, ve kterém nakonec vyhrál zarputileji hrající tým.

Růžový komentář: K zápasu proti nejlepšímu týmu naší skupiny (doteď z 8 kol vydoloval 15 bodů se skóre 43:8!) jsme byli rádi, že jsme se vůbec sešli v plném počtu a nebudeme tak muset kontumovat. Kdo by se zajímal o takové detaily, jako že 4 z 6 polařů jsou obránci nebo že 4 chybějící hráči jsou ti nejlepší z našeho týmu ... Jenže co se nestalo! Nejen, že jsme v podvečerní střešovické zimě neutrhli ostudu, ale po nedlouhé době jsme se po Tomášově přímáku z půlky (asi lehce tečovaného Standou) dokonce dostali do vedení! V tu chvíli jsme se zaradovali, že to aspoň nebude s nulou. Jak se již stává naší milou tradicí, vedení nám dlouho nevydrželo a po laciné hlavičce jsme odcházeli na něco jako střídačku za vyrovnaného stavu. Nutno ale říct, že zcela zaslouženě. My sice taky zas až tolik ne, ale hlavně, že soupeř s průměrem přes 5 gólů na zápas, se v podstatě za celou dobu nedostal do pořádné šance ... A tomu ještě nebyl konec - ve druhém poločase jsme nepochopitelně ještě přidali a čtvrt hodiny před koncem jsem jakousi náhodou dal i vedoucí gól. Všichni hráči se ve výkonech prostě překonávali - Martin chytal fantasticky a několikrát nás podržel, Pavla jsem takhle hrát snad ještě neviděl, Standa mi dokonce vypracoval 2 gólovky (které jsem samozřejmě spálil), Pepa s Tomášem a Honzou hráli skvěle a mně nepřísluší se hodnotit, tak aspoň poznamenám, že jsem za celou dobu neslezl ze hřiště (čehož jsem ještě dlouhé hodiny po zápase litoval ...). Výsledkem pak byl docela překvapivý výsledek - porazili jsme Ministry a jsme reálně zase ve hře o postup!

 

Vyhledávání

.

... a to je vše, přátelé!

Vytvořte si web zdarma!Webnode